Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie

Ogłoszenie o przetargu

Utworzono dnia 06.07.2010

 

 

Projekt współfinansowany ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
 

 

Nr spr. PCPR.III.3400-1-1/POKL/2010                                    Opatów,  06. 07.  2010r

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi pn.:

 

„Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach Projektu pn. „Droga do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.”

 

Nr sprawy:PCPR.III.3400-1-1/POKL/2010

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z p. zm). Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie zawiadamia  o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie

ul. Sienkiewicza 17

27- 500 Opatów

Godziny urzędowania:

Poniedziałek – Piątek  730 – 1530

Wtorek 800 - 1600

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

SIWZ zamieszczona zostanie na stronie internetowe www.opatow.pcpr.info

   Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać od dnia
06. 07. 2010 rw Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie, ul. Sienkiewicza 17, 27- 500 Opatów, w  godz. pracy: 7:00 -  15:00.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji                        o możliwości składania ofert częściowych:

 

I. Warsztaty aktywizacji zawodowej

w zakresie: poprawy motywacji i wiary we własne siły, pracy nad pozytywnym wizerunkiem własnej osoby, rozwijania zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych, asertywności, efektywnego poszukiwania pracy, autoprezentacji i radzenia w sytuacjach kryzysowych, rozmowy kwalifikacyjnej, radzenia ze stresem.

Miejsce szkolenia: Opatów.

Liczba uczestników: 85 osób

Ilość godzin: 8godzin lekcyjnych (45 min.) / na osobę

II. Warsztaty komunikacji społecznej

- poznanie technik dobrego porozumiewania się,
- rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji,
- poznanie zasad argumentacji perswazyjnej,
- doskonalenie umiejętności dbania o własne interesy w harmonii z otoczeniem,
- kształcenie partnerskiej postawy wobec rozmówców

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 85 osób

Ilość godzin: 8 godzin lekcyjnych (45 min.) / na osobę

III. Sprzedawca - kasjer

organizacja handlu i sprzedaży, organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów,

podstawy obsługi komputera, obsługa programu do fakturowania i obsługa programu magazynowego, obsługa kas fiskalnych (inne urządzenia fiskalne), podmiotowy i przedmiotowy obowiązek stosowania kas fiskalnych, raport kas fiskalnych, prawne aspekty sprzedaży, fakturowanie i dokumentowanie sprzedaży, zasady identyfikacji fałszywych znaków pieniężnych, technik sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, aspekty higieniczno – sanitarne, wiedza o konsumencie, organizacja pracy w sklepie, bhp, praktyka zawodowa w zakładach pracy,

Miejsce szkolenia: Opatów.

Liczba uczestników: 12 osób

Ilość godzin: 120 godzin lekcyjnych (45 min.) / na osobę

IV. Obsługa kasy fiskalnej

obsługa kas fiskalnych (inne urządzenia fiskalne), podmiotowy i przedmiotowy obowiązek stosowania kas fiskalnych, raport kas fiskalnych,

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 30 osób

Ilość godzin: 30 godzin lekcyjnych (45 min.) / na osobę

V. Kucharz z organizacją przyjęć + HACCP

zasady żywienia, organizacja produkcji, przepisy kulinarne, organizacja przyjęć, poznanie prawidłowych metod w celu przygotowania zdrowych i smacznych posiłków oraz systemu zarządzania jakością produktów spożywczych HACCP.

Miejsce szkolenia: Opatów.

Liczba uczestników: 18 osób

Ilość godzin: 160 godzin lekcyjnych (45 min.)

VI. Obsługa komputera w st. podstawowym,

- nabycie podstawowych umiejętności z obsługi komputera,

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia samodzielnego stanowiska przy komputerze ( wyposażonego w Windows XP i Office 2007) na zajęciach praktycznych.

Miejsce szkolenia: Opatów.

Liczba uczestników: 39 osób

Ilość godzin: 36 godzin lekcyjnych (45 min.)/ na osobę

VII. Obsługa komputera w środowisku Windows,

- obsługa komputera klasy PC wyposażonego w system operacyjny Windows XP, pakiet biurowy Microsoft Office, wykorzystywać sieć Internet.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia samodzielnego stanowiska przy komputerze ( wyposażonego w Windows XP i Office 2007) na zajęciach praktycznych.

Miejsce szkolenia: Opatów.

Liczba uczestników: 9 osób

Ilość godzin: 88 godzin lekcyjnych (45 min.)/ na osobę

 

 

 

VIII. Kosmetyczka – wizażystka 

- specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym, BHP w pracowni kosmetycznej i higiena zawodowa, medyczne podstawy zabiegów kosmetycznych,

- wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej,

- obsługa klienta,

- wizaż i stylizacja,

- elementy przedsiębiorczości.

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 16 osób

Ilość godzin: 180 godzin lekcyjnych (45 min.)/ na osobę

IX. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych.

- przygotowanie uczestników szkolenia kursu do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym oraz do bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach napędzanych gazem. Zdobycie odpowiedniego zakresu wiadomości i umiejętności niezbędnych do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego lub inny uprawnionym i uzyskania uprawnień do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za egzamin UDT.

Szkolenie powinno przebiegać według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach.

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 14 osób

Ilość godzin: 67 godzin lekcyjnych (45 min.) / na osobę

X. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach

- teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podjęcia akcji ratowania ludzkiego życia w sytuacjach ekstremalnych.

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 60 osób

Ilość godzin: 8 godzin lekcyjnych (45 min.)/na osobę

XI. Opiekunka osób starszych.

Opiekunka społeczna – opiekunka osób starszych, chorych i niepełnosprawnych.

Teoretyczne i praktyczne przygotowanie do pełnienia funkcji pielęgniarki społecznej.

Miejsce szkolenia: Opatów

Liczba uczestników: 9 osób

Ilość godzin: 115 godzin lekcyjnych (45 min.)/na osobę

2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: kod

CPV  80500000-9  Usługi   szkoleniowe

CPV: 80530000-8  Usługi szkolenia zawodowego

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia, gwarancja:

Termin wykonania zamówienia – do 30. 11. 2010 r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień:

- przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

opis warunków udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia:

- przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

opis warunków udziału w zakresie potencjału technicznego oraz osób:

- przedstawi wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, zawierający informacje na temat: kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, niezbędnych do realizacji zakresu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia,

 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

opis warunków udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej:

- zamawiający wymaga posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

 

1.   jest niezgodną z ustawą.

2.   jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4.   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

5.   została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6.   zawiera błędy w obliczeniu ceny.

7.   wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8.   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia oferty

 

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

A.3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym

A.4.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

 

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

 

b.1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

b.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b.3) Aktualne zaświadczenie właściwego organu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat lokalnych - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

C.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

c.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja.

 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c.2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługw zakresie objętym niniejszym zamówieniem,niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

c.3) Wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, zawierający informacje na temat: kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, niezbędnych do realizacji zakresu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia,

c.6) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

c.7) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

E.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

 

e.1),  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. „E" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. „E".

 

F.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

f.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy orazumowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

f.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. b.1) – b.6) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

 

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

h.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C  polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od b.1) do b.6) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

h.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

h.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. h.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

h.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

h.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

h.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

VIII. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Cena – 100%

#61

X. Miejsce i termin składania ofert.

- w siedzibie zamawiającego:

Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie

ul. Sienkiewicza 17

27- 500 Opatów

V piętro, pokój 509

do dnia 14. 07. 2010r. do godz. 10:00

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert.

- w siedzibie zamawiającego:

Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie

ul. Sienkiewicza 17

27- 500 Opatów

IV piętro, pokój: 408

 dnia14. 07. 2010r. do godz. 10:15

XII. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu prowadzenie aukcji elektronicznej.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

  Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowanew Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu

06. 07. 2010r, nr ogłoszenia 196762

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       Julia Mirecka

...............................................

Kierownik Zamawiającego

ZAŁĄCZNIKI:

  • SIWZ
    Utworzono dnia 05.04.2016, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Baner Biuletynu Informacji Publicznej

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.